tirsdag 25. mai 2010

henge ut, henge inne?

Du vet, de øyeblikkene når vi henger sammen, og det føles som om vi deler noe overnaturlig, det er noe mer enn det det det er, mer enn bare sosialiseringen. Sånne øyeblikk hvor jeg gjerne sitter på gulvet, ikke vondt egentlig, nei nei, det går helt fint det, trives sammen med deg her, et sted, på dette stille avlukket, vårt lille krypinn hvor ingen forstyrrer oss, og skulle de gjøre det, så gjør det ingenting, vi bare hilser på dem, vi, og ler litt av dem etterpå. I utkanten av festen, elektronikaen dunker i det fjerne, men vi bryr oss ikke, for her er det stille og rolig, og neida, det gjør ikke noe at du tar meg i håret, jeg liker det. Hehe, nei jeg pleier ikke å ha så mye i det, er litt priset der, det legger seg stort sett over til siden uansett, jada, fornøyd med det.


1 kommentar:

T sa...

Jeg kan lese dette om og om igjen.

Om meg

Bildet mitt
Bodø, Nordland, Norway
Skribling og scrobbling.

Følgere