tirsdag 23. juni 2009

ting jeg har på veggen


Et par plakater av gamlegutta boys - beatles, dylan, pink floyd
Noen postkort
Et bilde av min søster og bror
En tegning jeg tegnet sammen med Karoline Aspaas.
Diverse absurde klistremerker og tegneseriestriper
Et altfor, altfor lavt speil

og nyeste på lista:
Et avisutklipp av tre søte jenter fra Østfold som syns I has a bucket! er relativt superdupre.








Nå er jeg altså kommet hjem fra Trondheim og UKM. Vi spilte tre konserter, blant annet oppvarming for Heroes and Zeros i Trondheim spektrum. Hadde mye moro, og møtte mange fine flinke folk. Fettkult.

Her er noen bilder du kan se på

Og her er et par band jeg likte ekstra godt.
Mhoo
Death By Unga Bunga

Vi treffes! sig

2 kommentarer:

Anne Martine sa...

Go dag ja! Takk for sist ^^
Vi digger dere vettu! Snakkes nok snart ska vi tru ;)

Emilie Slangsvold sa...

I love it! Aww.. Var bare best! Digger dere!

Om meg

Bildet mitt
Bodø, Nordland, Norway
Skribling og scrobbling.

Følgere