søndag 28. desember 2008



Helga har gått forbi i trivelighetens tegn. Anført av et familiebesøk med en del for mye delfiakake. (philadelphia, yeah)

Har også vært på tur. Jeg gikk i converse-sko. Mora mi dro til byen etterpå og kjøpte meg fjellsko. Hipp hipp hurra.

Etter en trivelig trubadur-konsert på gimle med bla. min lærer, vise-virtuos og stilikon Are Bredal Simonsen ble Karoline og jeg dratt med på gathering hos Thomas Litangen. Ble kjent med flere nye folk, fikk komme på 12-plass tre ganger i Mario Kart på Wii og hørt en hel del nytt om Etiopia. Jess!

ellers har en extravagant frokost etterfulgt av fresken ført til kvalme. I kveld blir det kino.


tross faren for at dette blir en intetsigende "moteblogg". her er et bilde av meg i gøran aamodt/erik johansen - capsen min.



sig

1 kommentar:

Henrik sa...

Ha, greit aa vaer foerste som kommenter, naar jeg sitter ved siden av deg naar du skriver innlegget. garantert foerste kommentar, liksom. Men det jeg hadde tenkt aa kommentere, sier jeg heller til deg. Gaar mye fortere saann. Lenge leve effektiviteten :)
Heia Etiopia!
H

Om meg

Bildet mitt
Bodø, Nordland, Norway
Skribling og scrobbling.

Følgere