fredag 17. april 2009

trør og trør


Lange dager denne uka. Merker jeg blir mer og mer spiss i kantene jo slitnere jeg blir. Blir sykt godt med helg nå! I dag brøyt jeg rett og slett levemåten jeg har prøvd å ha den siste tida, nemlig å drite i de idiotiske tingene og konse helt på det som er bra, og mulig å gjøre noe med. Jeg vet man må velge sine kriger, men måtte sette opp bare en minimal geriljakrig mot en i dag som begynte å legge ut hvor idiotisk han syns det er med fairtrade kaffe.

Personlig er jeg overhodet ikke noe miljø-mester. Men kan ikke bare sitte å høre på sånn dritt. Tenker at fairtrade-prinsippet er noe av det smarteste som fins. Èn kan ikke gjøre alt, men alle kan gjøre litt.

Men i dag ble jeg altså bare sur, og det hjalp absolutt ingenting på hverken humøret, kapitalistene eller miljøet tror jeg. Så tror jeg skal fortsette med å drite i de idiotiske tingene, spise mine max h-bananer og leve i trua. Så får vesle-frp'eren gjøre det han vil.


JAJA
Nå er det helg utrulig strax. Skal prøve å få slappa av, hos mæ i noen sekunda mellom høydepunktene. Så kan æ nyt denne stunda Beinhardt og brutalt på Gimle i kveld, bli klar for flere runda med åpning av Sinus i morra! Ihab e som ville hunda kl 12.46.


3 kommentarer:

Ingrid sa...

Stå på, Sigurdbror! Det er så utrolig viktig det du sier - ingen kan gjøre alt men alle kan faktisk gjøre litt. Alt for mange folk som lener seg tilbake og resignerer og overlater alt til de få som gjør veldig mye. Det er greit nok, men det viktigste syns jeg faktisk er å bidra med det lille man kan. God helg, slapp av og kos deg - og GRATULERER med nye Sinus! Skulle gjerne vært der og sett, men du får knipse noen bilder til meg og hilse alle kjente. Klem, I.

Karoline sa...

det e bra. Som Ingrid sir kan alle gjør litt. Om alle sin del, blir det helt
du e best
suss

Thomas Litangen sa...

ilu kjekken <3

Om meg

Bildet mitt
Bodø, Nordland, Norway
Skribling og scrobbling.

Følgere