tirsdag 21. april 2009

Statusrapport, hardtslående bowling, verdenspremiere på småfrekke mobilpics!

YOZN

Ting foregår.
* XRK var med på å arrangere nye Sinus på lørdag. Der var det jaggu blitt feianes flott. Mye bæring, men i aller høyeste grad mye fin musikk. Jeg selv og de andre moroklumpene i Ihab! spilte. Trivelig.

* Og til helga er det Kjerringråkk. Får ikke sagt nok hvor fet jeg syns line-upen er. Razika! Norma Sass! Gleder meg også til Skrubbsår, Randi Skjerst, Bendik, Gouranga og mere til.

* Mandag var jeg på bandøving med Sondre T som gjest. Etter øvinga tok vi turen videre til Aspmyra Bowling.
Og for å gjøre en lang historie kort. Kråkesølv er seriemester i 4.divisjon bedrift i Bowling etter å ha slått Trøkkeran i en dramatisk seriefinale.
For hvilken bowling-match det ble. Vi snakker dopinganklager, vi snakker nesten-sprekk, vi snakker kule kast og raske runder, vi snakker en skikkelig pangavslutning. Så mange menneskeskjebner og så mange psykososiologiske hendelser kuliminerte i en enkelt bowlingkamp. Må bare beklage min smått kryptiske forklaring her, men har rett og slett ikke bearbeidet hendelsene nok til å skrive noe mer.

Jeg har lagt over bilder fra mobilen min for første gang. Altså en verdenspremiere.


Karoline.

Okse.
Chilli.
Å
Lukestar i Rensåsparken

Senit på Gimle

Yatzy på Gomle!

Min mor i en særdeles flott kaftan.

1 kommentar:

Karoline sa...

Kjærringråkk blir ubeskrivelig!

Om meg

Bildet mitt
Bodø, Nordland, Norway
Skribling og scrobbling.

Følgere