søndag 5. april 2009

lamarkveien, nye blogs!

Utrolig hvor hjemme jeg føler meg 6 timer hjemmefra. Sitter i Lamarkveien på Sortland å blogger. Strålanes dag ute, rolig dag inne. Akkurat som det bør være i ferien.

På fredag fikk jeg en hyggelig mail fra Tæmmas Litangen, med en vedlagt Nintendo-miks. Den var sykt kul, høyeste kudos til alt som kommer fra Storgata 6 studios. I has a bucket! har altså nettopp lagt ut en låt på internett. Nesten 400 plays på under to dager er trivelig, veldig smigrende og motiverende. Hør Nintendo her eller last den ned her. Mere ihab-prat finner du på vår myspace-blogg.

Liker det jeg ser om dagen, med flere nye og - nyaktive blogger. Nytt lesestoff fra både

Ingvild Berg - lekkert, nyåpnet! - tingvild.blogspot.com
og allerede nevnte Thomas Litangen. Noe usikre, men fullstendig smekre prosjekt JEG HAR VENNER I SKOGEN. Masse småfrekke linker, akkurat som det skal være.

Ha en fisefin dag!



sig.

8 kommentarer:

ingvild sa...

Nintendo e rålekker. Spilt 14 ganger på iTunes siden i går. fett.

Karoline sa...

nintendo e bra. du e bra. og du e søt.

Anonym sa...

heia bloggen din!

Kristina Kvammen sa...

godt med ferie, godt å komme seg bort. kos deg!

Thomas Litangen sa...

Hvordan er kjelkeforholdene i Lamarkveien en kald desemberkveld med nysnø?

Sigurd L. sa...

Kjelkeforholdene i Lamarkveien er relativt fine, spesiellt hvis du regner bakken ned mot Sortland sentrum som en del av veien.

Henrik sa...

selvfoelgelig regnes bakken, foroevrig, om du gaar andre veien, mot stokmarknes liksom, saa finnes det droessevis av prima akebakker! :)
Ferie er kult - folk blogger mye mer! Jeg derimot, har ikke ferie, og vaeret her er upaaklagelig (se siste innlegg hos meg om du vil deg selv saa vondt), saa jeg blogger mye mindre :) Haaper dere godkoser dere der hvor folk har hoert om navnet vaart og ikke bare spoer: e du fra Oernes? ;)

Anonym sa...

ma sjekke:)

Om meg

Bildet mitt
Bodø, Nordland, Norway
Skribling og scrobbling.

Følgere