torsdag 30. april 2009

Band jeg hører ekstra på om dagen

En klassisk rapport.

Fleet Foxes
Fordi de har gitt ut en av årtiets vakreste plater i "Fleet Foxes". Har ikke så mye å si om FF som ikke allerede er sagt, men diggbart er det. Jeg vil bli venn med Fleet Foxes og ta dem med på hyttetur.

The Dodos
Spotify har gitt meg uante muligheter til å sjekke fine band. The Dodos er enda et herlig folk/indie-aktig band jeg har stiftet et ekstra godt bekjentskap i det siste. Visitor fra i fjor er så gjennomført at det bare er å knipse for.

Band of Horses
Fordi jeg gleder meg til Øya.

Bon Iver
––––– = –––––

Lukestar
Blir ikke ferdig med Lake Toba. For et fantastisk band.

Dominic
I den lille truppen av norske hardcore/screamo-band er Dominic et av bandene jeg utrolig nok ikke har hørt så mye på tidligere. Det har endra seg. Rognan!

Queens of the stone age
Bandet kompisene mine sverget til på ungdomsskola har jeg putta på trenings-spillelista. Ingenting er som å hoppe og sprette til "No one knows" eller "Little Sister".

Arctic Monkeys
Fordi de er det kuleste av britiske indierockere.


3 kommentarer:

Karoline sa...

kult!
øya blir veldig bra<3

Kristina Kvammen sa...

huff, lurer på om ikke jeg må ta meg en tur dit jeg også. øyaøya

Anonym sa...

What's up to every one, the contents existing at this site are in fact awesome for people knowledge, well, keep up the nice work fellows.
Also see my website > example here

Om meg

Bildet mitt
Bodø, Nordland, Norway
Skribling og scrobbling.

Følgere