torsdag 2. april 2009

Sykla sakte på isa veia. Innholdsrikt innlegg!


sparka sakte
på grusa veia
men bakken hella
så meian får sneia


Denne skoleuka har vært helt ok. Blir bare motivert til å leve når man kan spankulere nonsjalant langs veian i joggesko og bare en småfrekk hettejakke. Det faktum at man har 3 ullgensere under under den småfrekke hoodien gjør liksom ikke så mye. For du kjenner at det er vår når gatene er bar, og vår er så ubeskrivelig.. kult rett og slett. Og denne våren blir bra. Masse spennende konserter og greier og greier. Jeg skal prøve å være masse ute framover. Bare gå tur på hunstadtoppen, rett og slett. Ok, greit at det snør som faen akkurat nå, men jeg vet at det blir bart i morra. I dag kjøpte jeg meg sykkel!













Mongoose Crossway 350
4300 spenn er mye for meg, men faen heller, man må jo sykle nå som våren kommer til å bli så ubeskrivelig digg som det jeg ser for meg.

Nå skal jeg på Ihab bandøving/bordtennis-session. Det blir stas. Og i morra er det påskeferie! Skal til Vesterålen en tur fra lørdag til ca. torsdag. feianes fjongt.

På en dag hvor Pelle blir elektrisk og for zhe lulz er gjenåpnet er det bare en ting å si. Knipsbart!





God påske!

Ingen kommentarer:

Om meg

Bildet mitt
Bodø, Nordland, Norway
Skribling og scrobbling.

Følgere